ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. До участі в змаганнях з тенісу за системою піраміди (далі – “Піраміда”) допускаються гравці незалежно від статі, національності, расової або релігійної приналежності. Змагання проводяться для спортсменів віком від 16 років, проте в окремих випадках до участі можуть бути допущені сильні підлітки віком від 12 років за згодою організаторів.

2. Для участі необхідно подати онлайн заявку, долучитись до офіціної спільноти змагань в Telegram, авторизувати Telegram-бота, а також сплатити вступний внесок. Розмір внеску визначається напередодні старту сезону, про що учасники повідомляються в офіційних спільнотах Піраміди або ж на сайті spo.org.ua. В разі приєднання до змагань посеред сезону учасник додатково сплачує 500 (п’ятсот) гривень. Учасники самостійно та порівну оплачують оренду кортів, забезпечують м’ячі, ракетки та воду для власних ігор.

3. Формат змагань (одиночний, парний, мікст) визначається окремо перед кожним запуском змагань, про що учасники повідомляються в офіційних спільнотах Піраміди.

4. Учасник може достроково покинути змагання за власним бажанням, сповістивши про це організаторів. Учасник вибуває з Піраміди в разі порушення встановлених даним регламентом правил, в тому числі через неповагу до інших учасників та/або організаторів, ігнорування (відсутність відповіді чи занесеного результату за викликом протягом відведених на це термінів в Telegram-боті) 3 викликів інших гравців за сезон, а також в разі відсутності будь-якої турнірної активності протягом 2 місяців поспіль (за винятком періоду у відпустці чи відновлення після отриманих травм – п.18,19 регламенту). Учасник може бути виключений з Піраміди в разі отримання 3 попереджень (“жовтих карточок”) від організаторів за запізнення на матчі (від 30 хвилин), неявку на матч без попередження, неетичну поведінку на корті, відмову від організаційних обов’язків (п. 15 регламенту), ігнорування повідомлень суперника та/або організаторів. В разі дострокового виходу з Піраміди вакантні місця на відповідних рівнях за рішенням організаторів отримують найбільш активні учасники з нижніх позицій в рейтингу. Гравцям, які достроково вийшли з Піраміди зроблені внески не повертаються, а накопичені бали (п.20 регламенту) та заявки на подарунки анулюються. В наступному сезоні такі учасники сплачують додатково 500 (п’ятсот) гривень за відновлення деактивованого раніше профілю гравця.

ФОРМАТ ЗМАГАНЬ ТА ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ МАТЧІВ

5. Змагання проводяться за адаптованою системою піраміди (ladder, сходи) – детальніше у Вікіпедії (англ). Учасники (одиночні гравці або пари) змагаються між собою за вищі позиції в рейтингу Піраміди, надсилаючи виклик гравцям більш високого рівня. В разі перемоги над учасником, розташованим вище в рейтингу, гравці міняються місцями в Піраміді. В разі поразки учасника нижче, місця залишаються без змін.

6. Переможцем змагань у своєму місті за підсуками сезону є учасник, який протягом сезону провів на вершині (1 позиція в Піраміді) найбільшу кількість днів (за винятком днів у відпустці). В разі однакової кількості днів на вершині у декількох гравців, в залік йдуть особисті зустрічі між ними або ж проводиться окремий раунд матчів, переможець яких і стає чемпіоном сезону.

7. Піраміда передбачає стандартні тенісні матчі до перемоги в двох сетах (до 6 геймів з різницею в 2 гейми кожний + тайбрейк до 7 очок в разі потреби). За взаємною згодою учасників третій сет може бути замінений на супертайбрейк (до 10 очок). Рекомендується бронювати не менш як 2 години на корті для якісної розмінки і повноцінного матчу. В разі, якщо виникають незалежні обставини, які не дозволяють учасникам дограти матч у запланований час та визначити переможця, учасники можуть вчинити наступним чином (на вибір та за взаємною згодою учасників матчу):

  • домовитись про негайне продовження матчу за умови наявності вільного часу на кортах;
  • домовитись про продовження матчу у найближчі дні, але в межах відведеного часу на челендж між ними;
  • зафіксувати та занести поточний результат як перемогу гравця, який був попереду в матчі;
  • звернутись до організаторів для врегулювання.

Незалежними обставинами у цьому контексті слід вважати такі, поява яких відбулась без активного сприяння одного з учасників. Під активним сприянням слід розуміти такі дії учасника, як запізнення, проведення розминки більше 20 хвилин, затягування часу зміни сторін між геймами та/або сетами більше загальноприйнятого часу (90 секунд між геймами, 120 – між сетами).

8. Технічно участь в Піраміді (запрошення гравців на матчі, внесення результатів, інформування про відпустку або отриману травму) здійснюється за допомогою офіційного Telegram-бота (для кожного міста окремий). Інформування про приєднання або відмову від участі, зміни в регламенті та інші анонси здійснюються за участю організаторів через офіційні спільноти Піраміди.

9. Перед стартом сезону посів гравців по позиціям Піраміди проводиться експертним методом з урахуванням досягнень у попередніх сезонах, якості гри учасників, а також результатів в інших змаганнях з тенісу. В разі дозаявки в змагання протягом сезону, новий учасник потряпляє на нижню позицію Піраміди. Для парних змагань допускається зміна напарника, але новостворена пара спускається на нижню позицію.

СТАТУСИ І ВЗАЄМОДІЯ УЧАСНИКІВ

10. Учасник може надіслати виклик (далі в тексті рівносильно “зробити челендж” чи “надіслати челендж”) супернику у будь-який час. Челендж може бути надіслано лише гравцям, які не травмовані, не перебувають у відпустці або ж в челенджі з іншим учасником. Крім того, в кожному дивізіоні Піраміди існує власна максимально допустима різниця між рейтинговими позиціями гравців, які можуть отримати челендж, що дозволяє змагатись рівним за силою учасникам. З перебігом сезону різниця може змінюватись в залежності від кількості учасників. Повторно кинути виклик одному й тому ж супернику можна не раніше, ніж через певну кількість днів з момента завершення (в тому числі скасування) попереднього челенджа з ним (для кожного дивізіону змагань визначається окремо, про що учасники повідомляються в офіційних спільнотах Піраміди).

11. Учасник, який отримав челендж, повинен обов’язково відреагувати на нього: прийняти або відхилити протягом 48 годин з момента отримання. Не дозволяється відхиляти 2 отриманих челенджа поспіль – отриманий після відмови челендж обов’язково повинен бути зіграним, інакше учаснику, який отримав челендж буде зараховано технічну поразку і, як наслідок, зниження на відповідний рівень в Піраміді. Відсутність реакції протягом 48 годин на челендж тотожне технічній поразці в матчі.

12. Прийнятий челендж повинен бути зіграним протягом 10 днів, інакше челендж анулюється автоматично, а обидва гравці стають “замороженими” – вони не можуть кидати виклики іншим учасникам протягом певної кількості днів днів (для кожного дивізіону змагань визначається окремо, про що учасники повідомляються в офіційних спільностах Піраміди), але залишаються доступними для викликів від інших учасників (в цей термін не зараховується час у відпустці або ж в челенджі з іншим гравцем).

13. В разі поважної причини та за взаємною згодою гравці можуть скасувати прийнятий челендж не пізніше ніж за 24 години до часу запланованого матчу, вказавши причину скасування. В разі, якщо до матчу залишається менше 24 годин, учаснику, що не може з’явитись на гру може бути зарахована технічна поразка на вимогу суперника. Причина скасування челенджу буде опублікована в офіційній групі та доступна всім іншим учасникам змагань.

14. Після зіграного матчу один з учасників надсилає супернику рахунок через Telegram-бота, який має бути підтверджений до моменту закінчення челенджа. В залік змагань зараховуються лише ті матчі, результати яких були зафіксовані за допомогою бота.

15. Учасники челенджа самостійно домовляються про покриття корта, час та локацію майбутнього матчу. Задля уникнення спекуляцій та зловживань під час домовленостей кожен з учасників челенджу повинен надати іншому щонайменше 3 різні пропозиції щодо кортів, на яких вони можуть грати (як мінімум одна з яких має бути безпосередньо в межах міста, для інших пропозицій допускається близьке передмістя), а також 3 часові проміжки протягом доби з різницею мінімум 4 години між собою. За бажанням гравці можуть запротоколювати остаточно узгоджені ними час/місце матчу в боті, що автоматично публікується в офіційній групі змагань. Пріорітет у виборі покриття і часу матчу надається гравцю, який отримав челендж, проте підлягає обговоренню обома учасниками. В разі, якщо учасники не можуть домовитись про матч після надання усіх пропозицій одне одному, вони звертаються до організаторів або скасовують челендж і вказують причину (п.13 регламенту). На учасника, що надіслав челендж покладаються організаційні обов’язки з бронювання корту, а також забезпечення м’ячів, проте за взаємною згодою ці обов’язки можуть виконуватись іншим учасником, або разом.

16. За взаємною згодою гравці можуть зарахувати результат матчу в інших змаганнях як матч в Піраміді за умови, що ретйингові позиції, активність та формат матчу відповідає поточному регламенту (п.7, 8, 10, 14 регламенту). Для фіксації результату необхідно зробити челендж, прийняти його та занести результат в боті.

17. В разі виникнення обставин, які не дозволяють одному з часників з’явитись на матч в затверджений час, слід повідомити суперника не пізніше ніж за 24 години до гри. В іншому випадку учасник отримує технічну поразку з рахунком 6:0, 6:0. Суперники самостійно домовляються про скасування челенджу або перенос матчу. За запізнення суперника на матч більше 30 хвилин учасник має право зарахувати технічну поразку в матчі з рахунком 6:0, 6:0.

18. В разі відрядження чи відсутності можливості отримувати і надсилати виклики, а також грати матчі з особистих обставин учасник повинен скористатись опцією “Відпустка”. Кожному учаснику доступна сумарно певна кількість днів відпустки протягом конкретного календарного періода, що дозволяє зберегти власну позицію в Піраміді, проте бути недоступним для викликів від інших учасників.

19. В разі отримання серйозного пошкодження, яке виключає можливість грати матчі протягом більш ніж 30 днів, учасник автоматично спускається на декілька позицій в Піраміді (точна кількість визначається окремо для кожного конкретного випадку). Вакантні місця в Піраміді організатори віддають найбільш активному(-им) учаснику(-ам) з нижніх позицій.

ПОДАРУНКИ УЧАСНИКАМ

20. Учасники Піраміди отримують залікові бали за зіграні згідно з даним регламентом матчах. Бали за технічні перемоги чи поразки не нараховуються. Крім того, бали кожного учасника автоматично множаться на коефіцієнт в залежності від рейтингу учасника в Піраміді. Кількість залікових балів за перемоги та поразки, формула підрахунку, розмір коефіцієнту, зменшення кількості балів в разі використання опції “відпустка” та інші пов’язані параметри визначаються окремо для кожного запуска Піраміди в залежності від кількості учасників та розміру внеску до призового фонду. Залікові бали прирівнюються до віртуальних гривень у співвідношенні 1:1.

21. Учасник може обміняти накопичені бали на товар (-и), представлені на сайті змагань в розділі “Подарунки”. Невикористані бали не повертаються і не переносяться на наступні розіграші Піраміди та не можуть бути використані для оплати внесків для участі в інших запусках змагань. Для цього необхідно створити заявку через сайт Піраміди аналогічно купівлі товару в звичайному Інтернет-магазині. Протягом наступних 15 днів організатори опрацьовують заявки та надсилають подарунки учасникам. В разі недостатньої кількості балів на балансі учасника заявка може бути відхилена або уточнена організаторами з учасником. У випадку відсутності замовленого учасником товару в наявності у постачальника, організатори пропонують учаснику на вибір альтернативні товари або заміну рівнозначним чи вищим за якістю та вартістю товаром без доплати. Організатори залишають за собою право відправки аналогічного товару іншого кольору. Вартість доставки товарів оплачується учасником.

22. Кількість балів, необхідна для отримання подарунку вказана поряд з кожним товаром в розділі “Подарунки” на сайті у форматі ціни у віртуальних гривнях та у співвідношенні 1:1. Організатори залишають за собою право змін в кількості необхідних для отримання конкретних подарунків балів без попередження учасників, оскільки купують товари за ринковими умовами та не впливають на ціни з боку продавців. Актуальною кількістю балів, необхідних для отримання подарунку вважається та, що вказана поряд з товаром на момент створення заявки та фіксується в електронному листі учаснику на вказану ним адресу.